Kontakt oss

Henvendelser til Tariffnemnda rettes til nemndas sekretariat. Det er flere måter å komme i kontakt med sekretariatet på. 

Send brev og dokumenter til oss digitalt

Henvendelser som skal behandles av Tariffnemnda, kan sendes via eDialog. Dette er en tjeneste som gjør at du trygt kan sende oss brev og dokumenter digitalt. Du logger deg på via ID-porten (MinID, BankID med mer).

Send brev eller dokumenter til Tariffnemnda via eDialog her.

  • Velg om du er privatperson eller virksomhet.
  • Skriv inn ditt organisasjonsnummer og trykk «Hent info».
  • Tittel: Hvilket dokument du sender og gjerne saksnummer om det er kjent. Skriv "til personvernombudet" i tittelen dersom du ønsker å kontakte vårt personvernombud.
  • Kommentar: Gi eventuelt en utfyllende beskrivelse av det du skal sende.
  • Klikk på «send forsendelse». 
  • Du får en kvittering med referansenummer på e-post.

Du kan sende inn dokumenter i alle formater, som PDF, Word, Excel, PNG og JPEG, med mer.

Slik lager du et dokument i PDF-format:

  • For word-dokument velger du «Lagre som» og deretter filtype PDF.
  • LibreOffice og OpenOffice har en egen knapp på verktøylinja som heter «Eksporter til PDF».

Ja, det kan du. Vi anbefaler likevel at du bruker eDialog ettersom e-post ikke er noen sikker kanal for sensitive opplysninger.

Hvis du har generelle spørsmål om arbeidsmiljølovens regelverk Kontakt svartjenesten på telefon eller chat med Leon om du har spørsmål om dette.

Vår e-postadresse er post@nemndene.no.

Når du får digital post fra Tariffnemnda

Har du fått en SMS eller e-post med varsel om post fra Tariffnemnda? Da har vi sendt et brev til din digitale postkasse.

Du laster ned brevet (PDF) fra meldingsboksen din i Altinn. Den digitale postkassen er en sikker løsning for å motta og oppbevare viktig post fra det offentlige digitalt. Over 500 statlige virksomheter og kommuner sender brev digitalt i dag.

Logg inn på din digitale postkasse i Altinn her.

Trenger du hjelp til innlogging, navigering, delegering eller annet knyttet til bruk av Altinn, kan du kontakte Altinn brukerservice: eller ringe telefonnummer 75 00 60 00.

Har du spørsmål om digital post fra Tariffnemnda kan du ringe Arbeidstilsynets sentralbord på telefonnummer 73 19 97 00 (tastevalg 2). Åpningstider for sentralbordet er hverdager kl. 08:00-15:00.

Postadresse

Tariffnemnda
Postboks 4720 Torgarden
7468 Trondheim

Telefon

Arbeidstilsynets sentralbord: 73 19 97 00
Åpningstider: 08:00 - 15:00

Kontaktpersoner i Sekretariatet er Helene Nødset Lang og Nina Nordhus Hermansen.